مراقبت از پوست, محصولات مراقبت از پوست

نحوه استفاده از سرم اوردینری

نحوه استفاده از سرم اوردینری ارایشی کلبه نیک

مقدمه

اوردینری یکی از برندهای مطرح تولید کننده محصولات مراقبتی پوست است. در کشور ایران سرم‌های اوردینری به واسطه ترکیبات خاص و همچنین اثربخشی بسیار خوب محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. استفاده از سرم اوردینری می‌تواند تاثیر بسیار زیادی روی شادابی و طراوت پوست شما داشته باشد. فقط کافیست که به صورت دقیق و مطابق با دستورالعمل ذکر شده توسط همین برند، از این سرم استفاده کنید. با ما همراه باشید تا نحوه استفاده از سرم اوردینری را به شما توضیح دهیم.

نحوه استفاده از سرم اوردینری

سرم اوردینری یک محصول مراقبتی پوست است که به شکل مایع تولید شده و به راحتی جذب پوست می‌شود. سرم‌های اوردینری دارای کیفیت بسیار بالایی‌اند و می‌توانند به صورت منظم برای حفظ سلامت پوست مصرف شوند تا از خواص بی‌نظیر این سرم‌ها بهره‌مند شوید. دقت کنید که سرم اوردینری یک محصول خاص نیست، بلکه سرم‌های متنوعی توسط این برند تولید شده‌اند که هر کدام اثربخشی متفاوتی دارند. از این رو باید به نحوه استفاده از سرم اوردینری بسته به ترکیبات به کار رفته در این سرم‌ها توجه داشته باشید.

در ادامه به 3 مورد از بهترین سرم‌های اوردینری اشاره می‌کنیم و نحوه استفاده، کاربردها و مزایای آن‌ها را شرح می‌دهیم. بنابراین، اگر قصد استفاده از سرم اوردینری را دارید، حتما باید مشخص کنید که کدام یک از این سرم‌ها را تهیه کرده‌اید.

نحوه استفاده از سرم اوردینری

سرم پیلینگ اوردینری؛ یک لایه بردار قوی

یکی از بهترین انواع سرم‌های اوردینری که عملکرد بسیار قوی و کیفیت عالی دارد، سرم پیلینگ اوردینری است. این سرم از ترکیب اسیدهای آلفا هیدروکسی و بتا هیدروکسی تشکیل شده و می‌تواند به عنوان یک لایه بردار عمیق پوست عمل کند. این محصول به واسطه داشتن ترکیباتی همچون لاکتیک اسید، سالیسیلیک اسید و اسیدهای گلیکولیک می‌تواند سلول‌های مرده را از روی سطح پوست از بین ببرد. علاوه بر این، این سرم به دلیل داشتن اسید سالیسیلیک می‌تواند به عمق پوست شما نفوذ کند و به مرور زمان آبرسانی عمقی پوست را به همراه داشته باشد.

این محصول به دلیل داشتن ترکیبات مغذی، ضمن آبرسانی و حفظ جوانی و شادابی پوست، بدون اینکه باعث ایجاد حساسیت در پوست شما شود می‌تواند برای هر نوع پوستی مناسب باشد.

سرم پیلینگ اوردینری لایه بردار قوی

نحوه استفاده از سرم لایه بردار پیلینگ اوردینری

اگر به دنبال یک سرم قوی برای لایه‌برداری پوست خودتان هستید تا از شادابی و جوانی آن نهایت لذت را ببرید، این محصول انتخاب خوبی است. خوشبختانه نحوه استفاده از سرم اوردینری بسیار ساده است و نیازی به رعایت نکات خاصی ندارید. فقط می‌بایست پوست خودتان را به طور کامل پاکسازی کنید تا هر گونه چربی و ذرات کثیف و آلودگی از روی پوست شما پاک شوند. سپس می‌توانید چند قطره از این سرم را روی پوست خودتان بزنید. با نوک انگشت آن را روی پوست صورت تمیز ماساژ دهید و اجازه دهید تا 10 دقیقه روی پوست شما بماند. پس از آن می‌توانید پوست خودتان را با آب خنک یا ولرم آبکشی کنید.

دقت کنید که این سرم نباید بیشتر از 2 بار در هفته روی پوست شما استفاده شود، چون باعث تحریک پوست و آسیب به آن خواهد شد. همچنین این سرم باید به صورت مستقیم روی پوست استفاده شود. بنابراین، اگر مرطوب کننده یا آبرسان روی پوست خودتان زده‌اید، ابتدا آن را پاک کرده و سپس از این سرم روی پوست خودتان استفاده کنید.

کاربردهای سرم پیلینک اوردینری

سرم پیلینگ اوردینری یکی از بهترین سرم‌هایی است که می‌تواند نقش بسیار مهمی را در پاک کردن پوست و کاهش جوش‌ها و چربی‌ها به همراه داشته باشد. کاربردهای این سرم را می‌توان در لایه‌برداری عمیق پوست و آبرسانی حرفه‌ای خلاصه کرد. به همین خاطر افرادی که پوست چرب، جوش دار و دارای لکه‌های پوستی هستند می‌توانند این سرم را برای حفاظت از پوست خود استفاده کنند تا از خواص بی‌نظیر آن بهره مند شوند.

مزایای استفاده از سرم پیلینگ اوردینری

این محصول به واسطه داشتن AHA و BHA نقش بسیار مهمی را در لایه برداری پوست و حذف سلول‌های مرده ایفا می‌کند. از جمله مهم‌ترین مزایا و فواید مصرف این سرم می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کاهش جوش‌های زیر پوستی و چرکی
  • پاک کننده عمیق پوست
  • درمان کننده لکه‌ها و ترک‌های پوستی
  • نرم و لطیف کردن پوست صورت بعد از استفاده
  • حذف سلول‌های مرده پوست
  • روشن کردن پوست و بازیابی جوانی و درخشندگی
  • کمک به تمیزی پوست
  • بدون بر جا گذاشتن اثر حساسیت

نحوه استفاده از سرم اوردینری 2 درصد

سرم سالیسیلیک اسید ۲ ٪ اوردینری؛ ترکیب ضد جوش و لایه بردار

یکی دیگر از بهترین محصولاتی که توسط برند اوردینری تولید و به بازار عرضه شد، سرم سالیسیلیک اسید ۲ ٪ اوردینری است. این سرم ترکیبی از محصولات لایه بردار و ضد جوش است که می‌توانند به طور موثر باعث شادابی، جوانی و زیبایی پوست صورت شما شوند.

این سرم نقش بسیار مهمی را در حفظ نرمی و لطافت پوست صورت ایفا می‌کند. این محصول به دلیل داشتن ترکیبات بسیار باکیفیت نقش مهمی را در نرم کردن پوست داشته و می‌تواند باعث تقویت لایه محافظتی آن نیز شود. از این رو اگر به دنبال یک پوست شاداب، بدون چین و چروک و سالم می‌گردید، این سرم را به صورت منظم و طبق یک روتین مشخص مورد استفاده قرار دهید.

سرم سالیسیلیک اسید ۲ ٪ اوردینری ضد جوش و لایه بردار

نحوه استفاده از سرم اوردینری سالیسیلیک اسید 2 درصد

سرم سالیسیلیک اسید ۲ ٪ اوردینری یک محصول بسیار باکیفیت و ترکیبی از روغن‌های گیاهی است که برای استفاده از آن کار سختی را در پیش ندارید. می‌بایست در ابتدا پوست خودتان را با یک شوینده ملایم شستشو دهید تا هر گونه آلودگی و چربی‌های اضافه از روی پوست پاک شوند. سپس چند قطره از این سرم را روی پوست خودتان بریزید و با دستان تمیز روی پوست ماساژ دهید تا کاملا جذب شود. چند دقیقه‌ای منتظر بمانید تا این سرم به طور کامل جذب پوست شما شود.

برای اینکه شاهد خشکی پوست خودتان نباشید، می‌توانید پس از اینکه از این سرم استفاده کردید به پوست خودتان مرطوب کننده بزنید. این راهکار برای حفظ شادابی پوست شما بسیار مفید است. دقت کنید که اگر پس از مصرف این سرم شاهد سوزش و قرمزی در پوست خودتان بودید، احتمالا به این محصول حساسیت دارید. از این جهت باید مصرف آن را قطع کنید. همچنین با توجه به اینکه پس از استفاده از سرم اوردینری لایه بردار، حساسیت پوست شما در برابر نور آفتاب افزایش پیدا می‌کند، حتما از ضد آفتاب‌های قوی در طول روز استفاده کنید.

کاربردهای سرم سالیسیلیک اسید ۲ ٪ اوردینری

سرم سالیسیلیک اسید ۲ ٪ اوردینری دارای مقدار بالایی اسکوالان است که در واقع نوعی اسید چرب یا لیپید بوده و ماهیتی مانند چربی پوست دارد. این سرم در کنار اینکه می‌تواند پوست شما را نرم کند، نقش بسیار مهمی را در تقویت لایه محافظتی پوست نیز دارد. این سرم می‌تواند با خاصیت آنتی اکسیدانی به عنوان یک عامل «ضد پیری» نیز شناخته شود. اسیدهای چرب ضروری موجود در این سرم مانند اولئیک اسید، لینولنیک اسید و سایر ترکیبات می‌توانند نقش بسیار مهمی را در تقویت عملکرد چربی پوست و ایجاد لایه محافظتی ایفا کنند. بنابراین، این سرم ضمن داشتن خاصیت لایه برداری برای آبرسانی پوست و نگهداری رطوبت در آن بسیار مفید است.

مزایای استفاده از سرم اوردینری اسید سالیسیلیک

سرم سالیسیلیک اسید ۲ ٪ اوردینری به عنوان یکی از بهترین سرم‌های ضد جوش موجود در بازار شناخته می‌شود. بسیاری از افرادی که اقدام به استفاده از سرم اوردینری اسید سالیسیلیک می‌کنند، به دنبال بهره مندی از خواص این محصول هستند که در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • کمک به لایه برداری سطحی پوست
  • از بین بردن جوش‌های زیر پوستی
  • بهبود ظاهر و زیبایی پوست صورت
  • کمک به نگهداری از آب و رطوبت پوست
  • ترمیم کننده قوی برای پوست
  • تقویت سد دفاعی پوست
  • انتخاب بسیار مناسب برای افراد پوست حساس

نحوه استفاده از سرم اوردینری ضد جوش نیاسینامید

سرم نیاسینامید اوردینری؛ یک سرم ضد جوش قوی

سرم نیاسینامید اوردینری یکی دیگر از انواع سرم اوردینری است که توانسته به واسطه عملکرد مناسب و داشتن نوعی ویتامین B3 نقش بسیار مهمی را در آبرسانی پوست ایفا کند. این سرم حاوی روی نیز هست که برای رطوبت رسانی پوست و همچنین ترمیم آن بسیار مفید خواهد بود. این سرم می‌تواند فعالیت سبوم را متعادل کند و از تشکیل چربی بیش از حد روی پوست جلوگیری نماید. بنابراین، استفاده از سرم اوردینری نیاسینامید برای افرادی که به دلیل چربی بیش از حد پوست با مشکل جوش‌های زیر پوستی و پوستی مواجه هستند، بسیار مناسب است.

سرم نیاسینامید اوردینری

نحوه استفاده از سرم نیاسینامید اوردینری

استفاده از سرم اوردینری نیاسینامید بسیار مشابهت با سایر سرم‌های تولید شده توسط این برند دارد. در واقع همه این سرم‌ها به دلیل فرم مایع و خاصیت ضد جوش و لایه برداری، می‌توانند با روش مشابه روی پوست مصرف شوند؛ اما باید توجه داشت که این محصول می‌تواند یک یا دو بار در روز روی صورت شما استفاده شود. برای مصرف این سرم ابتدا باید پوست خودتان را تمیز کرده و هر گونه چربی، آلودگی و … که روی پوست شما وجود دارد را پاک کنید. این کار باعث می‌شود تا پوست شما آماده استفاده از سرم اوردینری باشد.

سرم نیاسینامید اوردینری با بسته بندی قطره چکانی تولید شده است. کافیست که چند قطره از این سرم را روی پوست خودتان بچکانید و با نوک انگشت خودتان روی پوست ماساژ دهید تا جذب پوست شود. سپس می‌توانید برای آبرسانی بهتر از محصولات آبرسان و کرم‌های مرطوب کننده استفاده کنید. دقت کنید که این سرم نباید بیش از 2 بار در روز مصرف شود. همچنین، اگر به ترکیبات موجود در آن حساسیت دارید، هرگز از این سرم استفاده نکنید.

کاربردهای سرم نیاسینامید اوردینری

سرم نیاسینامید اوردینری دارای ویتامین B3 و زینک است. هر دوی این ترکیبات نقش بسیار مهمی را در تنظیم چربی پوست ایفا می‌کنند و می‌توانند از تجمع باکتری‌های ایجاد کننده جوش جلوگیری کنند. این سرم کاربردهای بسیار متنوعی دارد و می‌تواند برای رفع لکه‌های روی پوست و مشکلات پوستی به بهترین شکل ممکن استفاده شود. ترکیبات معدنی موجود در این سرم باعث شده تا استفاده از آن باعث تغذیه پوست شود. هیالورونیک اسید موجود در این سرم خاصیت ضد التهابی، آبرسانی و ضد باکتریایی به آن داده است و می‌تواند نقش بسیار مهمی را در کاهش قرمزی و التهاب پوست داشته باشد.

مزایای استفاده از سرم اوردینری نیاسینامید

سرم نیاسینامید اوردینری محصولی است که به واسطه داشتن ترکیبات مختلف مانند هیالورونیک اسید، زینک، نیاسینامید و … می‌تواند نقش بسیار مهمی در آبرسانی پوست و رفع مشکلات پوستی داشته باشد. استفاده از سرم اوردینری نیاسینامید برای بهره مندی از خواص زیر توصیه می‌شود.

  • خاصیت ضد باکتریایی و ضد قارچی بسیار قوی
  • کمک به آبرسانی لایه‌های عمیق پوست
  • حفاظت کننده پوست در برابر آسیب‌های خارجی
  • خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدانی
  • محافظت از پوست در برابر پیری زودرس
  • کاهش جوش‌های پوستی و جلوگیری از عود مجدد آن‌ها
  • کمک به هیدراته کردن پوست
  • درمان لکه‌های پوستی ناشی از جوش

نکات مهم قبل از استفاده از سرم اوردینری

استفاده از سرم اوردینری می‌تواند تاثیر بسیار زیادی روی شادابی و طراوت پوست صورت داشته باشد، اما اگر به درستی از آن استفاده نکنید؛ نه تنها شاهد اثربخشی مثبت آن نخواهید بود، بلکه ممکن است شاهد مضرات زیاد آن نیز باشید. در نظر گرفتن نکات زیر برای استفاده از این سرم اهمیت زیادی دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • قبل از استفاده از سرم اوردینری (هر کدام از سرم ها) آن را روی پوست خودتان تست کنید تا مطمئن شوید که به آن‌ها حساسیت ندارید. بهترین راه این است که سرم را پشت پوست بازوی خود تست نمایید.
  • سرم اوردینری باید در جای مناسب نگهداری شود. هرگز این محصول را در معرض آفتاب یا گرما قرار ندهید.
  • ممکن است بعد از استفاده از سرم اوردینری بیشتر شاهد خشکی و حساسیت پوست به نور خورشید باشید. پس حتما از کرم‌های ضد آفتاب نیز استفاده کنید.
  • سرم اوردینری پس از باز شدن باید حداکثر تا 12 ماه مصرف شود. پس سعی کنید که بیش از اندازه آن را نگه ندارید.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد نحوه استفاده از سرم اوردینری صحبت کردیم. سه نوع سرم اوردینری معروف را معرفی کردیم که می‌توانید مطابق با دستورالعمل ذکر شده از هر کدام از آن‌ها استفاده نمایید. این سرم‌ها دارای ترکیبات آنتی اکسیدانی، ویتامین‌ها و لایه بردارهای مفید هستند که به شادابی، زیبایی و جوانسازی آن کمک می‌کنند. شما می‌توانید این سرم‌ها را با ضمانت اصالت از طریق سایت کلبه نیک خریداری کرده و درب منزل دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه *